Camino 2019

Start 6:52. Liikumisaeg 9:34:43, liikumiskiirus 11:54/km, summaarne tõus 1596 m, kalorid 5047 teekonna aeg 10:43:58. Teekonnast asfalt 65%, pinnastee 35%.

Hommik oli udune ja pisut tibas vihma. Hakkasime liikuma koos taanlasega ja temaga koos vahelduva eduga koos kuni elektrijaamani.

Algul läks tee pisut mäkke, kus pilved hajusid ja hakkas paistma veekogu, milleni oli päris pikk ja enamasti ka järsk laskumine. Vaatepilt oli muidugi vägev nii laskumisel kui elektrijaama tamm ise.

Peale tammi algas tõus mäkke alfaltteel. Taanlane jäi seal minust maha.

Grandas de Salime albergis kohti ei olnud ja matkasin edasi. Kusagil X koha peal bussijaamas tegin peatuse ja lõunastasin kaasasoleva proviandiga. Seal kohtasin ja ajasin juttu mõnusa täpselt minuealise hispaanlasega Burgosest. Koha nimi, kus peatusime Penafuente, ca 4 kilomeetrit enne Galicia piiri.

Galicia tervitas päikesepaistega ja kõnnitee oli kuni A Fonsagradani väga hästi tähistatud ning ilmselt hiljuti renoveeritud.

Peatuma jäin albergis Os Chaos, kust linnakese keskmesse oli ca pool kilomeetrit maad.

Kui õhtust sööma läksin, tabas mind üllatus, sest kohtasin rootslannat Mirat. Üllatus ja jällenägemisrõõm oli mõlemapoolne. Õhtustasime siis koos ja ajasime juttu.

Hispaanlane Burgosest ka samas albergis ning ta sõi õhtust samas restoranis, kus meie Miraga.

Pärast õhtusööki sai veel käidud Supermecados. Ei tea kas kõrguse tõttu, aga õhtul läks väljas üsna külmaks. Kuivama pandud riided siiski kuivasid ära.