Camino 2019

Niisama ajaveetmine kuni lõunani. Peale lõunasööki sõitsin bussiga lennujaama, sest üsna soe ilm oli ja kartsin, et jala minnes hakkan higistama.

Ryanair lennuk Barcelonasse väljus kell 18:40. Lennuki stjuard lõbustas tervituseks naljadega. Ütles, et ta on Schreck ja et lennuk lendab Bahamale.

Kui Barcelonas kell 20:25 maanduma hakkasime, ütles ta “Tere tulemas Bahamale, vabandust Barcelonasse”. Vabandas, et kuna me Bahamale ei lennanud, siis võime autorendis küsida Ferrari, mille rent maksab ainult 1 € ööpäev.

Sel korral oli nii, et kui pagasilindi juurde jõudsime, oli meie pagas juba lindil.

Hotelli läksin jala GPS-i järgi. Kogemata panin, et lähen autoga ja sattusin esialgu tee äärde, kus kõnnitee puudus. Imestasin küll pisut, et GPS tundub teist teed näitavat, kui selle aasta esimesel päeval albergi minnes. Kiirustasin, et enne hotelli sulgemist kohale jõuda, seepärast eriti pikalt ei mõelnud, miks see nii on. Albergis lubati küll võtmed jätta, aga mine sa tea. Jõusin hotelli lahedalt enne selle sulgemist – sulgemise aeg pidi olema kell 10 õhtul.

Ennast hotellis sisse seadnud, läksin lähedalolevasse restorani sööma. Tellisin hiina toitu ja leiti ka söömispulgad. Peale õhtusööki tellisin mojito – oli väga maitsev.

Tagasi hotellis ajasin mõne sõna juttu hotelli töötajaga, kes ennast minekule sättis, sest kell oli juba tublisti 10 läbi.